لوگوی هدر بیزیرنت (1)
وبسایت

چرا باید روی فضای اینترنتی کسب و کارمان را راه بندازیم

اشتراک گذاری مطالب با:

فهرست مطالب

مزیت های داشتن کسب و کار اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نوع کسب و کارها فرصت های زیادی به وجود اومده برای کسایی که کسب و کار دارند ولی میخواهند مشتریانشون بیشتر بشه و رشد بالاتری داشته باشند موقعیت های زیادی در فضای اینترنت براشون هست  

بخاطر همین فعالیت رو ی فضای اینترنتی فرصت خیلی خوبی هست برای این افراد که بتونن با این شرایط کسب و کار خودشون رو داشته باشن و از آن درآمد زایی کنند.

یا افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند ولی سرمایه اولیه ندارند و یا جا و مکان و نیروی انسانی کافی رو ندارند و یا وقت اینو ندارند که به صورت تمام وقت تایم بگذارند و فعالیت حضوری داشته باشند .

8 تا از مزیت های داشتن کسب و کار اینترنتی

1- راه اندازی سریع و آسان 

کسب و کار های اینترنتی بر خلاف کسب و کار های سنتی سرعت خیلی بالاتری در راه اندازی دارد  . برای مثال شما نیازی به دیزاین و راه اندازی فروشگاه را ندارید و فقط پلتفرم مورد نظر خود هستش که زمان زیادی نمیبرد برای راه اندازی .

2- صرفه جویی در هزینه :

مورد دوم مزیت های کسب و کار های اینترنتی صرفه جویی در هزینه ها هستش که شما نیازی به فروشگاه و یا مغازه برای فروش محصولات یا انجام خدماتتون ندارید که خود این به تنهایی جدا از هزینه های آب و برق و … صرفه جویی خیلی بزرگی هست .

3- کاهش نیاز به کارمند یا فروشنده  :

در کسب و کار های سنتی و فیزیکی کارفرما برای  فروش محصولات خود نیاز به اسخدام کارمند دارد ولی در کسب و کار های اینترنتی با پیشرفت تکنولوژی میتوان بدون کارمند هم کار خود را پیش برد . 

4- نداشتن محدودیت زمانی و مقیاس پذیری   :

شما داخل کسب و کار های اینترنتی محدودیت زمانی ندارید یعنی اینکه برای مثال شما وقتی داخل مغازه یا فروشگاه فعالیت داشته باشید تا  تایمی میتونید باز باشید و فقط توی تایم های بازتون میتونید مشتری داشته باشید ولی در پلتفرم های آنلاین این مشکل را ندارید و میتونید در هر تایمی فروش خودتون رو داشته باشید .

مورد بعدی این هستش که شما فقط محدود به مکان خود و محل خود نیستید و قابلیت مقیاس پذیری را دارید و میتوانید در کشور و یا حتی در جهان هم مشتریان خود را داشته باشید .

5- بالا بردن کلاس کاری   :

این مزیت برای کسانی هست که کسب و کار حضوری دارند . وقتی شما به مشتریان حضوریتان پلتفرم های آنلاین خودتان را از جمله اینستاگرام و یا وب سایت را معرفی میکنید به روز بودن خودتان را به مشتری نشان میدهید و این باعث میشه که مشتری شما حتی اگر نتوانست حضوری بیاید حداقل به صورت آنلاین محصولات شمارا خریداری  کند .

6-قابلیت دور کار بودن 

7- حتی وقتی خوابی هم پول در بیار ! : 

این یکی از بهترین ویژگی های کسب و کار های آنلاین هستش که شما نیازی ندارید با مشتری ارتباط مستقیم داشته باشید و مشتری میتواند در هر تایمی حتی تایم هایی که ساعت کاری شما نیست خرید خودشون رو انجام بدن بدون اینکه شما دخالتی داشته باشید.

8- استفاده از ابزار های محاسب و تجزیه و تحلیل :

در داخل کسب و کارتان میتوانید از ابزار های محاسب و تجزیه تحلیل های آماده استفاده کنید که روند خود را طی فعالیت کوتاه مدت و بلند مدت بررسی کنید . 

نتیجه گیری نهایی :

ما داخل این وبلاگ راجب مزیت های کسب و کار اینترنتی یا تجارت اینترنتی صحبت کردیم . شاید در شروع این راه برایتان کمی سخت باشد ولی با توجه به وصعتی که این فضا دارد و با روز به روز پیشرفت این فضا و گسترش آن   فضای بسیار خوبی هست برای کسب در آمد . پس از دستش نده!D:

شاید مطالب زیر بدردت بخوره!

وبسایت

چرا باید روی فضای اینترنتی کسب و کارمان را راه بندازیم

مطالب مرتبط

اشتراک گذاری مطالب با:

با به اشتراک گذاشتن نظرت به تولید محتوای تیم ما خیلی کمک میکنی:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید