لوگوی هدر بیزیرنت (1)
وبسایت

دلایلی که باعث میشه وبسایت خودتو راه بندازی!

اشتراک گذاری مطالب با:

فهرست مطالب

مزایای راه اندازی وبسایت برای کسب و کار , فروشگاهی و یا ...

همون طور که میدونید، راه اندازی کسب و کار روی فضای اینترنت، میتونه خیلی کم دردسر، راحت و پولساز باشه! اما نکته اینجاست که اگر اصول تولید محتوا و بازاریابی برای کسب و کارتون رو ندونید، میتونه خیلی دردسر ساز باشه و با شکست مواجه میشه! 

حالا ما فرض میکنیم شما قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید یا کسب و کار اینترنتی راه اندازی کردید اما میخواهید وبسایت هم راه اندازی کنید، اما هنوز در شک هستید که وبسایت راه اندازی کنید یانه، تو این مقاله به برسی مزایا و معایب راه اندازی سایت باهاتون صحبت میکنیم!

مزایا و معایب راه اندازی وبسایت

مزایای راه اندازی وبسایت

1.وبسایت برای بالا بردن کلاس کسب وکارتون بدرد میخوره!

یکی از دلایلی که وبسایتتون رو باید راه اندازی کنید، وجود کلاس کاری و قابلیت اعتماد سازی برای عموم مشتریاتون هستش! چرا؟

چون مشتری وقتی میبینه شما یک وبسایت دارید راحت تر ازتون خرید میکنه و شما بروز بودن خودتون رو نشون میدید و این رو یک مزیت میدونه برای خرید خودش! 

2.مزیت های رقابتی داره!

یکی از اهدافی که هر کسب و کاری داره، جلو زدن از رقبا و فروش بیشتر هستش، هر صاحب کسب و کاری با خودش فکر میکنه چقدر خوب میشد اگر  بشه تو بازاری که کسب و کار داره، حرف اول رو بزنه؛ پس برای شماره یک شدن در کسب و کار داشتن یک وبسایت خیلی میتونه به رشد کسب و کار شما کمک کنه!

3.وجود یک وبسایت در فروش شما خیلی کمک میکنه!

فکر کنید که یک پلتفرمی داشته باشید که بتونید با استفاده از اون، فروش بینهایت داشته باشید! اونم با کمترین مواجه با مشتریاتون! خیلی خوبه نه؟
راه اندازی یک سایت اینجا خیلی به کارتون میاد، چون راه اندازی یک وبسایت میتونه تا بینهایت رشد کسب و کارتون رو به همراه داشته باشه!

پس داشتن وبسایت میتونه فروشتون رو به طور چشمگیری افزایش بده. اما این رو هم در نظر داشته  باشید که وبسایت تنها با یک طراحی و کاربری خوب نمیتونه به شما فروش زیاد رو برسونه، بلکه باید وبسایتتون
سئو شده باشه! حالا سئو چیه؟ باید در یک مقاله دیگه کامل راجع به اون با شما صحبت کنیم!

سرعت در راه اندازی وبسایت

4. زمان فروش رو بشدت کاهش میده!

تصور اینکه یک مغازه داشته باشید و دائما در حال پاسخگویی به مشتریانتون باشید، خیلی سخت و طاقت فرسا هستش، تازه شما محدودیت زمانی دارید و در اون زمان نمیتونید به مشتریانتون پاسخ بدید.

پس چیکار باید کرد؟ خب معلومه یک وبسایت این کار هاتونو خیلی راحت تر میکنه. چون توی وبسایت محدودیت زمانی وجود نداره و تا بینهایت ظرفیت دریافت مشتری داره! پس اینجا هم یک وبسایت خیلی به کمکتون میاد!

5.مشتری در هر زمانی میتونه با شما در ارتباط باشه!

ممکنه مشتریانی که داشته باشید، سوال، مشکل و نظیر اینها در رابطه با محصول یا خدمات شما داشته باشند که در اون زمان دسترسی به شما وجود نداشته باشه، اما اگر شما وبسایت داشته باشید، مشتری در هر زمان میتونه با شما در ارتباط باشه و به محض اینکه شما جوابی به پیام مشتری بدید، برای مشتری ایمیل دریافت پیام ارسال میشه و مشتری میتونه باشما در ارتباط باشه.

زمان پایین در وبسایت

6. در سراسر جهان میتونید مشتری بپذیرید.

یک وبسایت میتونه علاوه بر اینکه کسب و کارتون رو بیدردسر تر کنه، بلکه میتونه در سراسر جهان محصول یا خدماتتون رو بفروش برسونه! این که خیلی عالیه!

بله شما با داشتن یک وبسایت میتونید حتی وارد بازار کسب و کار جهانی بشید. اما باید در نظر داشته باشید فقط طراحی یک وبسایت و کاربریی بودن آن مهم نیست! بلکه باید شاخصه های دیگری رو هم مد نظر داشته باشید.

7. رو اعتماد سازی برندتون خیلی کمک میکنه

یک مشتری زمانی میتونه محصول یا خدمات شما رو بخره که به شما و چیزی که میخره اعتماد کامل داشته باشه؛ خب در راستای اعتماد سازی بازاریابی صحیح، کیفیت خوب و… مهم هستند. 

یکی از عواملی که باعث میشه مشتری ساده تر از شما خرید کنه، میتونه داشتن یک وبسایت باشه! چ.ن مشتری با خودش میگه چیزی که دارم میخرم خوب، درست و با کیفیت هستش و میتونم از راه های مختلفی خرید کنم.

اعتماد ساز ییک وبسایت

8. هزینه و درگیری کم!

یکی از بهترین مزیت های فروش روی وبسایت اینه که شما دیگه هزینه هایی از جمله اجاره محل کسب و کارتون ; درگیری با ادارات و هزینه های دیگه . البته که خود وبسایت هزینه های دیگری دارد مانند هاست و … ولی خیلی جزئی تر از هزینه های اجاره و دیگر خرج کرد ها  هستش پس دیگه مشکل هزینه و سرمایه ای هم نداری !.

رایج ترین معایب وبسایت .

1.مشکلات هک شدن

یکی از  مشکلاتی که نگرانی زیادی برای افراد صاحب وبسایت ایجاد میکنه مشکلات هک شدن هست .متاسفانه در فضای اینترنت افرادی هستند که خطراتی برای وبسایت شما ایجاد میکنند این خطرات مثل بستن صفحه شما و یا هک کردن اطلاعات شما . البته که راه هایی هست برای بالا بردن امنیت وبسایتتون که این خطرات شمارا تهدید نکند.

2. عدم تست کالا قبل از خرید .

این مشکل برای اکثر افرادی که میخواهند خرید اینترنتی داشته باشند اذیت کننده هست که نمی توانند محصول را تست کنند ولی با گذر زمان و عادی سازی و بیشتر شدن این خدمات افراد کنار میایند با این مشکل و حتی شما میتوانید شرایط مخصوص خودتان را بگذارید شرایطی مثل تعویض و …

3. مشکلات اینترنتی .

اینترنت یکی از مسئله های مهم هست برای شما . چون کسب و کار آنلاین شما وابسته است به اینترنت .

نتیجه گیری :

با توجه به تغییر شرایط کسب و کار ها و با توجه به مزیت هایی که در بالا گفتیم شرایط خیلی خوبی هست برای راه اندازی وبسایت و کسب در آمد از آن . ما معایب آن هم نام بردیم که البته این معایب قابل حل شدن هست . پس منتظر چی هستید  شما هم میتونید از این فرصت بسیار خوب استفاده کنید .

وبسایت

دلایلی که باعث میشه وبسایت خودتو راه بندازی!

مطالب مرتبط

اشتراک گذاری مطالب با:

با به اشتراک گذاشتن نظرت به تولید محتوای تیم ما خیلی کمک میکنی:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید